ÜRÜN YORUMLA ÜRÜN KAZAN - BRANDİYO

Herkese merhaba, 


Biliyorsunuz ki, bazı sitelerde deneyimlememiz adına gönderilen kutular hazırlanıyor. Kuşkusuz en çok bilineni de ''denebunu.com'' dur. Üzülerek dile getiriyorum ki, denebunu.com için sosyal medyada (özellikle instagram) son aylarda çokça şikayet dile getiriliyor. 


Lovviez - Denebunu.com


Bazılarına kutu haftalar geçse de teslim edilemiyor. Bazılarına ise aylardır kutu çıkmıyor. Şanslı saydığımız, profiline kutu çıkanların ise denemeleri için gönderilen ürünler içler acısı.. 


Diğer taraftan, bu tarzda ürün gönderimi yapacağına dair bir politika hazırlayan ''denekesfet.com'' da maalesef takipçilerini üzdü. Temmuz ayında kutu gönderimleri yapacağını söyleyen sayfanın şuana kadar gönderim yaptığını ben görmedim. 


Lovviez - Denekesfet.com

.
Son olarak, instagram üzerinden keşfettiğim bir siteden bahsetmek istiyorum. '' Brandiyo.com ''


Bu siteye üye olduktan sonra, kategorize edilmiş kozmetik ve bakım malzemelerini yorumlamaya ve derecelendirmeye başlıyorsunuz. 

Lovviez - Brandiyo.com


Sitenin başlıca özellikleri ise şu şekilde; 

* Her inceleme yazınızda en az 140 karakter kullanmanız gerekiyor. 

* İnceleme yazılarınızda bahsetmeniz gerekenler; ürünün olumlu ve olumsuz özellikleri, fiyat-kalite ilişkisi, ürünün hitap ettiği kullanıcı kitlesi, sizde bıraktığı izlenimler, alternatifleriyle kıyaslanması, ürünü başkalarına tavsiye edip etmeyeceğiniz gibi konulardır. Bu konulardan en az ikisine değinmeniz gerekiyor. 

* Siteyi en aktif şekilde kullananlar arasından seçilen kişilere aylık olarak (aktif olduğu aylar boyunca) ücretsiz kutu gönderileceğini vaat ediyorlar.


Lovviez

Ben profilimi oluşturdum ve inceleme yazılarımı yazmaya başladım. Henüz deneme kutusu alabilecek kıvamda değilim ama inşallah bir gün deneyimleyebilirim :) 

Eğer '' brandiyo.com '' a üye olursanız beni de takip etmeyi ve incelemelerime puan vermeyi unutmayın. Arama kısmına Fatma Gökmen yazıp ''kişiler'' bölümüne bakarsanız bulabilirsiniz. 

İzlenecek yol;

Lovviez

Lovviez

Lovviez
Lovviez


Bloğuma zaman ayırdığınız ve yayınımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Görüşlerinizi yorum olarak bırakır ve eğer beğendiyseniz bloğumu takibe alırsanız çok mutlu olurum. ^^

14 yorum:

  1. takibe alıyorum canım seni bende beklerim. :) duygu çamyar

    YanıtlaSil
  2. Akşama hemen inceleyim siteyi , paylaşım için tesekkürler

    YanıtlaSil
  3. Denebunudan ben hic bir hayr görmedim kutu mutu cikmadi ya 😀 hadi insallah digerleri senin adına iyi olur :)

    YanıtlaSil
  4. siteyi merak ettim bende, inceleyeceğim, paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim ben de en yakın sürede inceleyeceğim . Teşekkürler canım 😘

    YanıtlaSil
  6. İnşallah şanslı kişilerden biri olursun canım :)

    YanıtlaSil
  7. Diğer kutuları açıkçası hiç merak etmemiştim ama buna göz atacağım mutlaka...

    YanıtlaSil
  8. Hi dear,
    nice post!
    I'm a ne follower in your blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  9. Aynı fikrimühim gibi,bilgilendirdiğin için sağol Fatmacım.

    YanıtlaSil
  10. Evet benimde kutum gelmişti brandiyodan gerçekten güzel bir uygulama ☺️

    YanıtlaSil
  11. BANA da bir arkadaşım tavsiye etmişti denebunu.com a üyelik yaptırdım ama aylardır ses yok. Tam olarak kriterleirni de anlayabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
  12. Siteye bakıcam tatlımm. Teşekkürler önerin için :*

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.