CAPİCADE ÜRÜN İNCELEMESİ

Herkese merhaba, 


Bugün size '' capicade '' markasından gönderilen paket incelememden bahsedeceğim. 



Paket içerği;

* 4 tüp şampuan

* 2 adet saç bb kremi

* 2 adet akneli ciltler için temizleme jeli

* 1 adet tester şampuan




Saç tipim hakkında kısaca bahsetmem gerekirse; 

* Yağlı 

* Boyalı

* İnce telli

* Uçları yıpranmaya başlamış

* Kepeklenme yok

* Dökülme yok



Lovviez - Capicade



İlk olarak 4 tüp şampuan ile başlayalım. 

1. tüp : Normal ve Kuru Saçlar için Şampuan

Saç tipime uygun olmasa da sevdiğim bir şampuan oldu. Güzel kokusu var ve güzel temizliyor. Saçlarımı yumuşatmasını da sevdim. 

2. tüp : Saç Derisi Bakım Sampuanı

Paket içerisinde en çok merak ettiğim ürünlerden birisi de bu şampuandı. Her ne kadar kokusundan nefret etsem de temizlemesini çok başarılı buldum. Saç diplerimin inanılmaz rahatladığını fark ettim. 

3. tüp : Yağlı Saçlar için Şampuan

Tam saç tipime uygun olan bu şampuanı sevmemin ilk nedeni, saçlarımı fazla yağdan arındırması oldu. Tamamen kurutmadan güzel bir yumuşaklık kattı. Kokusu da güzeldi.

4. tüp : Saç Dökülmesine Karşı Etkili Şampuan

Bu şampuanı denerseniz fark edeceğiniz ilk şey kokusu olacaktır eminim. Çünkü resmen tatlı sakız ''bigbubble'' gibi kokuyor. Saç dökülme problemim olsaydı mutlaka bu ürünü daimi olarak kullanırdım. 


Saç BB Kremi 

Saç için üretilmiş bb krem ile ilk kez '' capicade '' markasında tanıştım. En sevdiğim özelliği ise, ağırlaştırmadan saçlarımı yumuşacık yapması ve saatlerce güzel kokması oldu. 


Sivilce Karşıtı Temizleme Jeli

İlk olarak yapısını çok beğendiğim bu ürün, cildimde hiçbir şekilde kızarıklığa ve kuruluğa sebep olmadı. Jel kıvamdaki ürün, artı olarak cildimi temizlerken nemlendirdi. 



İlk izlenimlerim olarak özellikle hazırlanan tanışma ve deneme seti görsel anlamda ön sıradan sizi şımartmaya yetiyor. Ardından, tüp içerisindeki şampuanlar fikir sahibi olabilmek açısından yeterli miktardalar. İlk kez karşılaştığım saç bb kremi ise şimdiden favorim oldu. Sivilce karşıtı temizleme jelini ise, uzun vadeli kullanımlarda daha iyi kavrayabileceğimi düşünüyorum. 


Siz daha önce markadan herhangi bir ürün kullandınız mı? Kullandıysanız bunlar hakkındaki görüşleriniz nelerdir ? Benden tavsiye isterseniz, saç bb kremini öneririm. 


Bu güzel ürünlerle tanışmamı ve eğlenceli deneyimler edinmemi sağladıkları için capicade ailesine sonsuz teşekkür ederim.


Bloğuma zaman ayırdığınız ve yayınlarımı okuduğunuz için teşekkür ederim.





17 yorum:

  1. ilk defa duyduğum bir marka , paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Saç bb kremi hiç denemedim kuzum ama baya etkiliymiş :) Dökülme karşıtı şampuanı da ayrıca merak ettim :)) Emeğine sağlık bebeğim <3 :)

    YanıtlaSil
  3. paketten bana da geldi, henüz inceleme fırsatım olmamıştı, detaylı bilgi verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bb dikkatimi çekti. Yakın zamanda denemek için listede. Öpüyorum. 😇

    YanıtlaSil
  5. Saç derisi temizleme şampuanlarını çok seviyorum; kesinlikle saç daha sağlıklı görünüyor. Capicade de aklımda olsun. Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Bu marka ile sayende tanışmış olduk canım. Teşekkürler bu detaylı ürünler için 😘 Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Saç BB treni oldukça ilgi çekici bir ürün bence ;)

    YanıtlaSil
  8. Saç BB kremi oldukça ilgi çekici bir ürün bence ;)

    YanıtlaSil
  9. İnstagram paylaşımlarında sıkça karşıma çıkıyordu ama detaylı yazısını ilk kez okumuş oldum..

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir paket olmuş,güle güle kullan tatlış.. Takipteyim, bana da bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  11. Very interesting blog. great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  12. Bende instagramda bolca gördüm şu an şampuanlarımdan memnunum bakalım. Güle güle kullan sende takipteyim :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.